k Back

Expo “Pedro Ribeiro. Gezichten en plaatsen”

26/03/2022 h 11/09/2022 F Aan de kalender toevoegen 2022-03-26 2022-09-11 Europe/London Expo “Pedro Ribeiro. Gezichten en plaatsen”

De schilderkunst van Pedro Ribeiro dompelt ons onder in afgronden - paradoxaal genoeg soms heel lichtgevend - en neemt ons mee naar personages die in hun plaats oplossen.

Trinkhall Museum (voormalig MADmuseum), Rue Fabry, 19 B-4000 Liège Trinkhall Museum (voormalig MADmuseum)

De schilderkunst van Pedro Ribeiro dompelt ons onder in afgronden – paradoxaal genoeg soms heel lichtgevend – en neemt ons mee naar personages die in hun plaats oplossen.

Trinkhall Museum (voormalig MADmuseum)

Van MAD tot TRINKHALL

Op 20 maart 2020 wordt het nieuw gebouw van het TRINKHALL MUSEUM ingewijd.
Tijdens de renovatiewerken van zijn gebouw gelegen aan het Avroy park, is het Museum gevestigd op nummer 19 van Rue Fabry in Luik.

Het MADmuseum is een instelling afkomstig uit het Créahm (Creativiteit en mentale handicap). MADmusée is een museum gewijd aan Hedendaagse Art Brut, gevestigd in Luik (B). Het stelt zich tot doel de werken van mentaal gehandicapte personen te bewaren en te valoriseren in de context van een atelier.

Tijdens de verbouwingswerken stelt het MADmuseum zijn verzameling voor in het Theater van Luik. Dat geeft ons tevens de kans om de eigenheid van ons werk te verspreiden op andere plaatsen en zo andere doelgroepen te bereiken.

Trinkhall Museum (voormalig MADmuseum)

Rue Fabry, 19
B-4000 Liège