k Back

Viens t’a(musées): hallo hallo, jonge kok!

25/02/2020 h 28/02/2020 F Aan de kalender toevoegen 2020-02-25 2020-02-28 Europe/London Viens t’a(musées): hallo hallo, jonge kok!

Hallo hallo, jonge kok! Ga tijdens de krokusvakantie terug in de tijd met de animators van de Archeologische Genootschap van Namen en ontdek het koken in de tijd van de ridders. Wat werd er in de middeleeuwen gegeten? Ga op zoek naar lekkernijen en excentrieke ideeën op de keuken planken en proef vooral een recept uit het verleden!

Praktische info:

Wanneer? Op 25 en 28/02, van 10u30 tot 12u Prijs? €2/deelnemer Reserveren strikt noodzakelijk, workshop beperkt tot 12 kinderen!

Ontdek oude spellen! De Archeologische Genootschap van Namen nodigt je uit om je onder te dompelen in het verleden door de spellen te ontdekken van het oude Egypte tot heden. Bestaan ​​ze nog? Hoe zijn ze geëvolueerd? Kom dit allemaal ontdekken tijdens de krokusvakantie.

Praktische info:

Wanneer? Op 25 en 28/02, van 13u30 tot 16u Prijs? Gratis Info : 081/840.201 of via mail barbara.fortemaison@lasan.be

NIEUW: een museumpaspoort om gezinnen te laten zweven!, NIEUW: een museumpaspoort om gezinnen te laten zweven!

Hallo hallo, jonge kok!

Wanneer? Op 25 en 28/02, van 10u30 tot 12u
Prijs? €2/deelnemer
Reserveren strikt noodzakelijk, workshop beperkt tot 12 kinderen!

Ontdek oude spellen!

Wanneer? Op 25 en 28/02, van 13u30 tot 16u
Prijs? Gratis
Info : 081/840.201 of via mail barbara.fortemaison@lasan.be

NIEUW: een museumpaspoort om gezinnen te laten zweven!

NIEUW: een museumpaspoort om gezinnen te laten zweven!